Sprookjesbos diorama


Een diorama is een kijkkast, een open kijkdoos met een eigen gecreëerde sprookjeswereld. Een nieuwe DIY voor Moodkids met BloesemKids als inspiratiebron. 

Ik krijg heel vaak de vraag, waar laat je al je zelfgemaakte spullen!? Goeie vraag trouwens, want ik verbaas me ook vaak over de alle spullen die ik maak. In een eerder blog vertelde ik al dat ik bijna alle tekeningen en knutsels van de kinderen weggooi. De mooiste tekeningen bewaar ik. En zo gaat het ook met de zelfgemaakte spullen voor de DIY blogs. Veel verdwijnt in de prullenbak of bij het oud papier. Natuurlijk mogen de meisjes er eerst mee spelen. Verder vind ik het leuk om de spullen (zoals slingers, armbandjes en kettingen) weg te geven als cadeautje en de mooiste zelfmakers krijgen een ereplaatsje in huis.

Misschien wordt het weer eens tijd om een slinger, armbandjes of dekentje weg te geven of te ruilen, wat vind jij?!

Fijne avond 


2 opmerkingen:

  1. Mijn kleindochter is net twee. Als ze iets ouder is gaan we al die leuke dingen maken die ik steeds op je blog zie.
    En als je gaat ruilen doe ik graag weer mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook graag ruilen, ik verzamel slingertjes…;-)

    BeantwoordenVerwijderen