Hello love






En deze tekening heb ik in een lijstje gedaan. Zo eenvoudig en lief. Madee heeft mij getekend en ik ben verliefd. Niet alle tekeningen van de kinderen bewaar ik hoor. Alleen de allermooiste, de rest gaat mee met het oud papier. Wel een beetje met een schuldgevoel want van sommige tekeningen hebben de meisjes veel werk gehad. Nu zag ik laatst op de blog van mama van vijf een te gek idee. Neem een foto van de tekeningen van de kinderen en maak er een fotoboek van! 

Naast kleuren zijn ook kraaltjes hier favoriet. Ik was al een tijdje op zoek naar letterkraaltjes. Het lijkt me erg handig om de meiden zomers op de camping een armbandje of ketting om te doen met hun naam, adres en / of telefoonnummer.  Geen grote telefoonnummers met permanent marker meer op de arm, maar een lief armbandje. Ik vond de kraaltjes uiteindelijk hier op DaWanda. Het leek me ook leuk om met deze letterkraaltjes lieve Valentijnsarmbandjes te maken. De armbandjes pakken we in als cadeautjes voor de vriendjes en vriendinnetjes. Het was de eerste keer dat ik wat bestelde bij DaWanda, maar wat hebben ze mooie spullen. Ik heb mezelf ook nog wat moois cadeau gedaan voor Valentijnsdag. Daarover binnenkort meer. 

Fijne Valentijnsdag!

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tekening van Madee! Ik snap wel waarom jij die inlijst. Je zou hem ook kunnen inscannen, verkleinen en er kaartjes van laten drukken (wat jij ook met de poster van Zilverblauw hebt gedaan)Leuke armbandjes ook! Ik heb ook zoiets, mijn geboorte armbandje die men vroeger in het ziekenhuis bij pasgeboren baby's omdeed met de achternaam van het kindje. Roze voor meisjes en blauw voor de jongens :-) Maar dat zie je al lang niet meer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @by Marloes Thuis: Wat een leuk idee! Dat ga ik doen, bedankt. En dat wist ik niet dat ze dat vroeger deden. Wat lief eigenlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik maak ook vaak armbandjes met lettertjes. Tip: bij de Wibra verkopen ze ook letterkraaltjes. Voor één euro per zakje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel herkenbaar die mooie stapels kindertekeningen. Wij maken naast de tekeningen ook foto's van de grote knutselwerkjes die de kinderen meenemen van school en kdv (te groot om helaas allemaal te bewaren) Zo hebben ze later een eigen tekenboek en een eigen knutselboek. Ik denk dat ze hier blijer mee zijn, dan wanneer ze op zichzelf gaan en wij ze een stuk of tien dozen met creatieve uitspattingen meegeven ;-)
    Erg leuke armbandjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen