Madee's kamertje

 
  
 
 
 

Madee vs Bente 
Madee is een heel ander meisje dan haar zus Bente. Bente houdt van make-up (tsja), Topmodel en dansen. Madee is stoer. Zij houdt van de kleur groen, van alle dieren en ze puzzelt graag. Gek, want toen Madee geboren werd, vond ik haar precies op haar zus lijken. De verschillen zijn ook goed te zien in de kamertjes. Zo heeft Bente een dromerige-meidenkamer en Madee een groene-vintage kamer. Vandaag geef ik je een kijkje in Madee haar kamer.

De spullen van Madee
Een aantal spullen heb ik zelf gemaakt zoals de lintjeslamp, kasthanger, de pompomslinger en de gehaakte kledinghanger. Het vintage dekbedovertrek, kussen en vloerkleedje vond ik op marktplaats. De meiden (Prisilla en Evelien) van de vintage spullen lieten me weten binnenkort een webwinkel in deze spullen te beginnen. Je kunt zien dat ik fan ben van Hema (het roze lampje en het hertje). Het rotan stoeltje was een goede vangst van de rommelmarkt. De posters en het popje bestelde ik bij PSikhouvanjou en Artis de Partis komt natuurlijk uit Artis. Binnenkort laat ik je Bente haar kamertje zien.

5 opmerkingen:

  1. Oh, wat een leuk kamertje heeft Madee! Wij hebben twee jongens (14&7). Vooral hun "baby-/peuterkamer" vond ik super, maar nu... Iets minder, want ze krijgen toch duidelijk hun eigen smaak en zo hoort het natuurlijk ook! Maar toch, bij zo'n leuke meidenkamer maakt mijn hart toch wel een extra sprongetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoe al die vintagespulletjes weer helemaal hip zijn tegen een frisse achtergrond! Leuk!
    Groetjes Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PRACHTIG!!! En zo veel zelfgemaakt. Echt super gedaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk mooi kamertje heeft Madee! Prachtig. En leuk blog heb je!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo mooi allemaal!! waar vond je trouwens de ladekast? lijkt me een heel handig exemplaar!!

    BeantwoordenVerwijderen